vrijdag 5 juni 2015

Heppie birthday

Gisteren was mijn lieve vriendinnetje jarig en voor haar maakte ik dit vrolijke kaartje.

Ik had alleen niet heel veel tijd en dan is de prachtige wereld die Pinterest heet een uitkomst.
 Ik zag een super vrolijk kaartje bij Nadine Köller. Ik heb er een beetje mijn eigen invulling aan gegeven. 

Voor de ballonnen gebruikte ik het papier uit de SAB. Het is net magisch papier. Het patroon wordt zichtbaar als je het met inkt bewerkt. In de nieuwe jaarcatalogus is zoiets nu ook te bestellen.


Gisteren was het in Limburg al aangenaam warm. Vandaag voorspellen ze 33 graden.
Iets teveel als je verder gaat klussen aan de veranda.

Ik hoop dat jullie van de eerste zomerdag kunnen genieten! Of is het jullie TE warm? 
Creatieve groetjes, 
Eefje 

2 opmerkingen:

  1. Die is heel mooi ! Prachtige kleuren en knap met die letters op de ballonnen . Ik verlangde zo naar een zomers weertje , maar nu is het toch wel heel heet . Maar ik geniet er wel van !!
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieve reactie! Bij ons was het 34 graden geworden, dat was echt te veel van het goede inderdaad. Ik ben blij dat je er wel van hebt genoten. Eigenlijk hadden we de klus willen laten voor wat het was en met de kindjes het water willen opzoeken. Maar de oudste had een lelijke hoofdwond en mocht i.v.m. de lijmlaag 3 dagen niet in het water :(
      Uitgerekend dan wordt het tropisch warm.

      Verwijderen