zaterdag 6 juni 2015

Kleine kaartjes

 

Dit jaar was het de eerste keer dat ik mijn knutselspullen had meegenomen. 
Ik had totaal geen idee wat ik nu precies mee moest nemen, want alles kon natuurlijk niet!

Vooral in de keuze van stempels en inkt had ik mij gigantisch beperkt.
Aan de andere kant was het wel een uitdaging om met dezelfde spullen verschillende kaartjes te maken.

De achtergrond van het kaartje heb ik gedaan met een babydoekje.
Door op het stempelkussen te drukken als het dicht is komt er op de deksel wat inkt. 
Dit had ik opgepakt met een babydoekje en over het kaartje geveegd. 
Super vet resultaat!

 
Totaal verschillend zijn ze geworden? Welke is jouw favoriet?
Inmiddels hebben de eerste twee kaartjes al een weg gevonden naar iemand anders.

Dit was ook de eerste keer dat ik ondervond hoe fijn het is om kaartjes "op voorraad" te hebben. Normaal maak ik het namelijk echt per gelegenheid op maat, het nadeel daarvan is alleen dat ik dan niet altijd tijd (of zin) heb. Ik ga dus nu toch proberen wat diversen kaartjes op voorraad te gaan maken.

Gisteren is het hier maar liefst 34 graden geworden!
Ik zeg je...dat is echt geen weer om te klussen. 
Zeker toen de zon in de middag onder de veranda kwam, was mijn pijp heel snel leeg.
Gelukkig hebben mijn papa en man doorgezet en was in de avond het plafond van de veranda klaar en de elektra voor de lampjes ook aangesloten. 
Vandaag gaan we verder met de zijkanten, maar gelukkig in heel wat minder warm weer. 
Het scheelt zelf bijna 20 graden op dit moment. 
Wat wonen we toch in een raar land!

Fijne zaterdag!
Creatieve groetjes,
Eefje

1 opmerking:

  1. Welke ik de leukste vind ? Ik kan niet kiezen , ik vind ze alle vier mooi . Eenvoudig , maar heel geslaagd ! Dat van die babydoekjes , dat ga ik onthouden ! Bedankt voor je toffe reacties !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen