woensdag 3 juni 2015

Afscheidslayout

Er zijn momenteel nog een heleboel branches die last hebben van de economische crisis. 
Één van de branches die mij indirect raakt is de kinderopvang.

Onze twee mannen maken, met veel plezier, twee dagen in de week gebruik van kinderopvang en onlangs kregen we een mail dat ze helaas genoodzaakt waren om nogmaals een ontslagronde te houden en dat dit onze vestiging zou raken.

Redelijk snel erna kregen vanuit de vestiging een mail dat een oudere leidster met vervroegd pensioen zou gaan, zodat het meisje dat ontslagen zou worden haar baan kon houden. Ik geloofde mijn ogen niet! Waar vind je tegenwoordig nog iemand met zo een onzelfzuchtige daad? Vandaar de tekst: You amaze me!

Als er afscheid genomen moet worden krijgen we altijd een fotovel mee en dat kunnen we dan, samen met ons kind, versieren. Voor dit fotovel wilde ik mijn beste beentje voor zetten, dat snappen jullie vast wel...

Ik liet mijn oudste zoon dus helemaal los gaan op zijn mooiste vinger-verf-werk. Hij had zelf de kleurtjes uitgekozen en de foto's uitgezocht die hij graag op het fotovel wilde.
Dit hebben we er met zijn tweeën van gemaakt:

 
De inkt van SU is echt voor alles inzetbaar! Ik heb het Hello Honey inktpad een paar keer goed op zijn handje gedrukt en Bowen deed de rest. Wij vonden het SUper goed gelukt :)

 Het mooiste stuk uit zijn vinger-verf-werkje sneden we uit. 
Als het in het envelopje zit, zie je door de ster heen al een stukje ervan.

 
In het middelste stuk (nu nog wit) hebben we ons persoonlijk stukje tekst geschreven.

De achtergrond van deze foto is ook van zijn vinger-verf-werkje.
Ik vond het een super leuk effect geven.

Samen met zijn cadeau heeft hij het vol trots ingeleverd!
Ik ga snel weer naar mijn knutselkamer, want er zijn 3 dames waar morgen nog een kaartje voor op de post moet!

Creatieve groetjes,
Eefje


3 opmerkingen: