zondag 31 mei 2015

Demotreffen Gladbeck

Het is inmiddels alweer een aantal weken geleden, maar soms lijkt het wel weer gisteren - het demotreffen in Gladbeck.

Er kwam een last - minute - mail van Jenni (als je haar niet kent dan heb je vast onder een steen geleefd...grapje, maar dan moet je haar blog snel bezoeken). Ze organiseerde, samen met Helga, binnen twee weken een demotreffen. Dan laat je alles uit je handen vallen en verplaatst je al je afspraken, hier wil je bij zijn! GELOOF ME!! Waarom...alleen al hierom...

 Es ist jetzt schon ein paar Wochen her, aber manchmal scheint es wieder wie gestern - das Demo treffe in Gladbeck.
Es war eine Last-Minute-Mail von Jenni , zusammen mit Helga organisiert Sie ein Demo treffe innerhalb von zwei Wochen. Dann lassen Sie alles aus deinen Händen fallen, verschieben Sie Ihre Termine, hier soll mann bei sein! Glaube mir!! Warum... allein aus diesem Grund...


In de mail stond dat je ook een creatieve tafel kon voorbereiden. 
Ik had foto's van andere keren gezien en dat leek mij super leuk! 
Maar Pasen zat er ook nog tussen...twijfel, twijfel...
Uiteindelijk toch opgegeven! 

Je moest 10 á 15 verschillende projecten maken en deze moesten in hetzelfde thema en/of in dezelfde kleursamenstelling zijn.

Nu had ik als thema een "Garden Party" bedacht. 
In slechts 5 dagen maakte ik al deze projecten.

In die Mail war erklärt dass wir auch eine Kreative Tisch vorbereiten konnte.
Ich hatte Bilder von anderen Malen gesehen, und das war super nett!
Aber Ostern war dar auch noch zwischen... zweifel, zweifel...
Schließlich mal aufgegeben! 
Wir musste 10 bis 15 verschiedene Projekte machen und diese musste in das gleiche Thema und/oder in die gleichen Farbe sein.
Ich hatte mich ein Thema gefunden "Garten Party".
In hatte noch mar 5 Tagen für all diese Projekte.



 

De enthousiaste reacties die ik kreeg na afloop en via de mail waren hartverwarmend.
Ik ben blij dat het in de smaak viel en hoop degene te inspireren die hem nog niet gezien hadden.

 Die begeisterten Reaktionen, die ich am Ende und durch die mail bekammen haben waren herzerwärmend. Ich bin froh, dass es im Geschmack ist gefallen und hoffen Inhnen zu inspirieren die das noch nicht gesehen hatte (und das Sie mein Deutsh verstehen).


Creatieve groetjes/Kreative Grüße,
Eefje

1 opmerking: