maandag 11 mei 2015

Moederdag

Gisteren was het alweer Moederdag en dan besef ik me dat het alweer mei is en dat de eerste 4 maanden voorbij zijn gevlogen!

Inmiddels zijn we al ruim twee weken in Spanje. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het spannend vond, maar de jongens waren we niet vergeten. Het eerste wat de oudste zei toen de ogen open gingen was dat het mamadag was...smeltmomentje.

Papa had al croissants gekocht en er stond een chocolade muffin op mijn bordje te roepen naar mij ;)

Helaas moest ik deze delen, want 2 paar glinsterende oogjes keken mij hoopvol aan.
Met uitzicht op zee en zomerse temperaturen was dit toch wel de mooiste omgeving voor Moederdag. 


In de middag, toen de kindjes even op een oor lagen, heb ik mij teruggetrokken in de caravan om een kaartje voor mijn schoonmoeder te maken. We hebben deze erna geappt (lang leve de moderne tijd), want voor de vakantie had ik geen tijd.

Gelukkig voor jullie, want nu kon ik toch wel op een hele mooie locatie een foto maken ervan.


De binnenkant mocht natuurlijk ook niet ontbreken.


De "supermom" is van MFT. Toen ik deze zag morst ik deze hebben met twee jongens die helemaal gek zijn van superhelden. 

Gestempeld met Memento...helemaal gek van!
Ik gebruik hem nu voor alles, ook als ik niet hoef in te kleuren.

Supermom is ingekleurd met de Blendabilaties.
Ik ben heel blij dat ik ze nog compleet heb gekregen.
Ik was niet van het inkleuren, maar ben helemaal om! Flink geoefend deze vakantie.

Genieten van onze laatste dagen.
Dus wederom vanaf een zonovergoten Spanje.

Creatieve groetjes, 
Eefje 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten