zondag 3 mei 2015

Lente picknick

Ik moet eerlijk bekennen dat het mijn frustreerd dat ik niet goed met Blogger overweg kan. Dat is ook de reden dat ik meer actief ben op mijn Facebook pagina (zie hier rechts als je me wil volgen ;) 

Ik ben nog steeds druk met het aanpassen van mijn naam. Nu in de vakantie ben ik er eens goed voor gaan zitten en heb ik een heuse Blogger app gedownload (idee van mij  mannetje). Nu hij over mij (gebruinde...ja ja...het is prachtig hier) schouder heeft meegekeken lijkt het wel kinderspel. 

Dus nu een tromgeroffel voor mijn eerste blogbericht via de mobiel..... (en nu maar hopen dat het ook lukt...)

--------------------

Genieten jullie ook zo van het mooie dagen die we al gehad hebben?

Onze kids vinden het geweldig als we een keer gaan picknicken. Het is natuurlijk ook heel anders als verplicht op je stoeltje te moeten zitten aan tafel. En eten dat ze doen! Zou het de andere omgeving zijn of de afleiding?

Toen wij laatst naar het Wildpark (Gangelt) waren geweest hadden we een picknickmand gevuld met lekkers. Uiteraard in SU-stijl! De kids vonden het een klei feestje ;)

Niet alleen wij hadden de lente in onze bol, maar ook in het Wildpark was er sprake van een heuse babyboom. Wij hebben van de vrolijke hupjes van deze pasgeborenen in ieder geval genoten toen we heerlijk in de zon op het terras genoten van ons ijsje. Zijn ze niet schattig? 

Als je in de buurt woont is het zeker een aanrader om eens naar toe te gaan. Ook honden zijn toegelaten en dan kun je heerlijk wandelen en van de wilde dieren genieten.

Vanaf een zonnig Spanje geef ik jullie deze keer creatieve groetjes.
Eefje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten