zaterdag 7 maart 2015

Utopia Challenge #2

Vandaag start alweer de tweede challange.
De uitdaging is; wit met slechts één andere kleur (zwart voor het sentiment mag).

Dat was echt een uitdaging voor mij...dan valt het opeens op dat ik eigenlijk alles maak met meer dan twee kleuren. Ik geloof dat ik alle kleuren naast het wit heb gelegd...de race ging héél lang tussen Melon Mambo en Hello Honey.

Je ziet wie gewonnen heeft :) Hello Honey heeft het gewonnen aangezien de weermannen ons beloofd hebben dat de temperaturen dit weekend in het diepe zuiden oplopen tot 17 graden (hoopvol). Dit kaartje draagt dan echt bij aan het lentegevoel, ook die lieve kleine sterretjes uit de "Confetti Stars Border Punch" verwijzen naar de sterrenhemel bij de heldere nachten die zijn voorspeld. 


Als je met de kaart schud schieten de kleine sterretjes vrolijk heen en weer. Ik heb er wel een aantal vastgeplakt, zodat als de kaart staat niet alles beneden zich ophoopt. Daarnaast heb ik de achtergrond van de ballon subtiel voorzien van embossingpoeder. Vooral in de het lekkere zonnetje glinster het heel mooi.


Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben met mijn kaartje en ik kijk erg uit naar jouw bijdrage en wie weet ga jij deze keer met de leuke prijs naar huis. 

Geniet dit weekend van het heerlijke lenteweer!
 
Creatieve groetjes,
Eefje

5 opmerkingen:

  1. Heel toffe kaart, ik kom zeker vaker kijken !
    (je hebt er een volger bij ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is heel tof ! En wat grappig de reactie hierboven is van mijn knutselvriendin en bijna buur Ilse. Ik ga je ook volgen en bedankt voor je reactie op mijn kaart voor het Team Utopia.
    Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supergaaf kaartje. Ik ben nog steeds jouw opmerking aan het lezen...
    Jammie....leuk idee Miranda...maar......Wednesday ;)
    Maar Wednesday? ik snap het nog steeds niet.... blijf erover piekeren, dus opheldering is handig... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen