vrijdag 8 mei 2015

A-diploma

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, mijn mannetjes zijn pas 4 en 2 jaar. Echter is je A-diploma halen volgens mij de belangrijkste gebeurtenis na de basisschool en leren fietsen.
En niet alleen voor de kindjes zelf, maar zeker ook voor de papa's en mama's. 
Geeft toch iets meer rust! 


Ik heb ooit deze speciale cupcake gemaakt en sindsdien heb ik er eigenlijk een soort van traditie van gemaakt. Ik had hem in een doorzichtig doosje gedaan en voorzien van een leuk labeltje.
Deze past er echt super bij, ze lijken wel voor elkaar gemaakt. 

De overige cupcakes voorzien van een toef en mee naar het werk genomen. En dat vonden ze erg;) 

Creatieve groetjes, 
Eefje 

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk kadootje Eefje!
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Ga je ook mee naar Duiven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan hoor; )
    Deze keer helaas niet, we hadden al een verjaardag staan.

    BeantwoordenVerwijderen