zaterdag 30 mei 2015

Challenge Bij Margriet

Mijn lieve en creatieve up Margriet  zetten tijdens mijn vakantie een challenge uit.

Om de lente catalogus zat een extra blaadje, een soort bedrukt dsp (geel buitenkant en blauw de binnenkant). De opdracht was om deze te verwerken in een project.

Helaas had ik die nu niet mee op vakantie, dus bij terugkomst had ik nog maar 1 dag om mee te doen. 

Dat wou ik heel graag, dus maakte ik dit snelle kaartje. Ik kon er maar niet tevreden over worden, maar het werd te laat om daar over een nachtje te slapen. Dus nog een blingetje erop en de foto verstuurd.

Nu ik heb een paar keer heb zien staan op mijn hobbykamer vind ik hem steeds leuker worden. Gek hè :)

De binnenkant ook nog voorzien van een leuk detail.
Nog maar twee nachtjes slapen en dan gaat de nieuwe catalogus online. Spannend! Mijn lijstje is nog steeds niet definitief. Weet jij al wat je het leukste vind?

Wij gaan vandaag weer verder met het bouwen van de veranda. Al heb ik nog pijn aan mijn rug van het plaatsen van (die belachelijk zware) draagbalken van gisteren. Maar ja...schouders eronder en door gaan. Wie wat moois wil moet....hahaha...

Prettig weekend! 
Creatieve groetjes, 
Eefje

1 opmerking: