vrijdag 27 februari 2015

Butterflies Thinlits

Ik heb iets met vlinders……ik vind het magische beestjes om te zien. Je hebt zoveel verschillende exemplaren. Wist je dat de meeste vlinders slechts twee tot drie weken leven.

Tijdens onze vakantie op Rhodos een aantal jaar geleden, kon een bezoekje aan de vlindervallei niet uitblijven. In deze vallei leeft slechts één vlindersoort in grote aantallen. Het bijzondere is dat het een nachtvlinder betreft, die in de vallei geniet van haar zomerrust om de warmte te ontvluchten.

Vlindervallei Rhodos
Ben je ook al eens in de vlintertuin van Dierenpark Emmen geweest?
Daar zou ik zo de hele dag kunnen blijven zitten en wegdromen.

Dus toen Stampin’ Up! met de voorjaarscatalogus de Butterfly Thinlits lanceerde…
MOEST ik die hebben.

Inge maakte onlangs voor het Artisan DesignTeam een aantal prachtige kaarten met deze Thinlits. Ze waren gewoon perfect, zo mooi dat ik er amper wat aan veranderd had.
Mijn tante was onlangs jarig en zij is een echt natuurmens. Ik kon dus geen betere bestemming verzinnen waar deze vlinder naar toe kon vliegen.
Butterflies Thinlits en Butterfly Basics

Detailfoto gestempelde Vellum





Creatieve groetjes,
Eefje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten