vrijdag 3 juli 2015

Butterfly-mania of zwembad-mania??

Ohhhhh, ik zie dat 17 juni mijn laatste blogberichtje was, maar wat heb ik het druk gehad. 
Zeker ook op Stampin' Up! gebied. 
Zo was 20 juni het hobbyfestival in Landgraaf. 
Wat vond ik het leuk om jullie daar ontmoet te hebben en wat waren jullie enthousiast! 
Ik zal proberen deze week de winnaars bekend te maken van mijn m&m-actie van de beurs.

Zondag 21 juni was het natuurlijk Vaderdag, maar tevens de verjaardag van mijn man.
Bij de viering in de middag werd helaas mijn telefoon gestolen.
Ik heb een paar dagen zonder gemoeten en dat is wennen! 
Ik had gewoon ontwenningsverschijnselen.

Afgelopen week maakte ik twee klanten blij met hem bestelling.
Ik ben helemaal gek op de nieuwe vlinderset "Watercolor Wings".
Ik heb daar nog zoveel leuke ideeën voor, daar ga je zeker meer van zien.


Hoe gaan jullie met de hitte om?
Hier in het zuiden is het echt tropisch warm.
Afgelopen woensdag was net die ene zweetdruppel die de emmer liet overlopen :)
Ik belde mijn man, vroeg of hij asje asje asjeeeblieeftttt met mij mee ging om een badje te kopen. 

Twee jaar geleden is de onze kapot gegaan en vorig jaar loonde het zich niet zo.
Wij waren niet de enige die dat bedacht hadden, wat een gigantische drukte.
Er werd gewoon ruzie gemaakt om een badje!

Na heel wat uurtjes vullen hebben we nu toch heel veel lol gehad. 
De kindjes genieten echt met volle teugen en ik kan ook af en toe even lekker 
op een luchtbedje dobberen.

Laat de zomer maar komen, nu zijn wij er echt klaar voor!

Creatieve groetjes,
Eefje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten