woensdag 17 juni 2015

Birthday Girl

Gefeliciteerd met je 3de verjaardag lieve Bella!
Slingers, ballonen en veel cadeautjes gewenst.
Zondag vierde we je verjaardag al en vandaag mag je het nog een keer doen.
Fijne dag lieverd!

Weet je hoe moeilijk het is om iets uit te zoeken voor de verjaardag
van een meisje, als je zelf twee jongens hebt?
Mijn nichtje had een lijstje gemaakt, maar ik kon nergens iets vinden van het lijstje.
In de speelgoedwinkel stond ik verschrikt te kijken als een hertje in de koplampen.
Weet je hoeveel keus er zelfs is van één thema. Jezus!
Na heftig overleg via bellen en what's app,
kocht ik voor haar een heuse Elsa pop van Frozen.

Deze moest natuurlijk in stijl gegeven worden.
Ik maakte daar een bijpassende zomerse Olaf bij (gezien bij Michelle Suit).


Ze krijgt van papa en mama vandaag ook nog de Anne-versie.
Ze was er in ieder geval heel blij mee en toen alle visite naar huis was mocht ze hem uitpakken. Lief toch!

Aanstaande zaterdag, 20 juni, is het zover! 
Dan sta ik op het hobbyfestival in Landgraaf.
Ik hoop je daar ook te zien!

Creatieve groetjes,
Eefje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten