vrijdag 13 februari 2015

Hey, Valentine!

Het is bijna Valentijn!



Met Valentijn zit ik altijd in dubio…aan de ene kant vind ik dit een overgewaaide commercie en aan de andere kant een geweldige dag om toch nog even extra stil te staan bij de mensen die zoveel voor je betekenen. Want zeg nu zelf, in ons drukke leventje tegenwoordig maken we hier soms net iets te weinig tijd voor.

Je zult mij niet de winkel in zien rennen en van allerlei “prullaria” kopen, maar ik besteed er graag aandacht aan. Een kaartje, een kleinigheidje, lekkere maaltijd, mooi versierd….ff dat kleine stapje extra wat vaak een groot gebaar maakt.

En hier komt Stampin’ Up! mij te hulp. Want wat hebben zij ieder jaar toch geweldige leuke spulletjes en ik vind het zoooo erg dat wij bepaalde sets uit Amerika hier niet krijgen (want daar zaten ook nog een paar heule leuke tussen). Dan kun je alleen maar zeggen “I love my job”!

Er zitten zoveel ideeën in mijn hoofd, ik weet nu al zeker dat ik te weinig tijd heb om het uit te voeren, tenzij ik niet ga slapen vannacht (en geloof me….dat overweeg ik zeker). Bij het zien van de nieuwe stempelset (uit de voorjaarscatalogus) “Hey, Valentine” kreeg ik meteen een geweldig idee voor wat leuke uitdeelcadeautjes op de basisschool. Onlangs kocht ik twee zaken Katje Dropharingen in de aanbieding voor slechts 3 eurotjes. Ik deed 5 visjes in de doorzichtige zakjes (Cellophane 4*6 inch). Deze zijn super stevig en voedselveilig, lintje erom en klaar! Ik had ze serieus in nog geen 2 uurtjes allemaal af! Bleek mij last-minute-stress gelukkig mee te vallen.


Gisteren zwommen deze leuke visjes dus zomaar met mijn oudste zoon mee naar school. Hij heeft nu lekker een dikke week vakantie en ik moet nog mij hele lijstje afwerken voor morgen (helppp, i need some helppp).

 


Vanmiddag heb ik wel een heel leuk tochtje op de planning met mijn oudste zoon. We gaan een heel lief klein meisje verrassen, ik heb iets super leuks bedacht voor die twee spruiten (als zeg ik zelf…uhhhhmmm). Daarover snel meer…………….

Creatieve groetjes,
Eefje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten